Drive-in Bingo

2013-01-27
22:32:00

All I Want Is You
- Barry Louis Polisar
 
Det är måndag imorgon igen, som alltid efter att det varit söndag.
Idag har jag gjort...så lite som möjligt.
 
Sovit länge, ätit frukost länge, sett film, pratat med folk, och ikväll cyklat till Elin där vi bara satt o pratade länge.
Bakat fler muffins har jag gjort också. Tog med dom till Elin så vi kunde mumsa lite.
 
Imorgon ska jag, och resten ur grupp 7, ha möte med vår lärare på morgonen. Därefter ska vi ut och observera människor på stan. Hur dom rör sig, var man stannar upp, vad platser används till och så vidare.





                                Min Muffin Maker:

Kommentar:
#1: samuel

alltså det är lite töntigt det där muffingärnet haha.

2013-02-01 @ 08:09:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: