Drive-in Bingo

2013-04-19
16:38:42

Shook
- Emancipator
 
Hej vänner.
 
Jag har hunnit läsa en hel del böcker de två senaste veckorn vilket jag verkligen saknat. 
Flugornas Herre - William Golding
Doppler - Erlend Loe
The Hunger Games - Suzanne Collins

Kan verkligen rekommendera The Hunger Games, eller Hungerspelen som den heter på svenska, som är så extremt spännande och annorlunda. (Man kan se filmen om man hellre vill det för den är också väldigt bra)
De andra två är också väldigt bra men lite annan genre.
 
I skolan går det framåt, bygger modell och spånar idéer som en tok. Håller på med en kurs som fokuserar på Trädgård och detaljer då vi ska utforma en trädgård utanför vår instution. Här är min lilla modell, men fick se nu att på den understa bilden har min ena del av "bokhäcken" vält.




 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Anna-Karin

Fina modeller. Förstår att man bevöver fantasi och inspiration och konstnärligt anlag och det saknas inte hos dig. Lycka till!

2013-05-04 @ 08:19:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: