Drive-in Bingo

2012-09-10
23:38:08

Song Beneath The Song

- Maria Taylor

Jag är 1,63m lång, med min arm uppsträckt rakt mot himlen mäter jag 2,05m. Från marken och upp till mitten av mitt knä är det 0,5m och stegar jag på i min normala lunk-takt går jag 0,7m per steg. Idag har vi nämligen mätt vår kropp för att kunna mäta avstånd.
Vi har också tittat på folk på avstånd för att kunna avgöra hur stora platser är med hjälp av det. T.ex hur långt ifrån varandra vi börjar se mimik, kroppsspråk och så vidare.

Helgen var härlig eftersom mamma och pappa var här och flyttade mig till en lägenhet. (bilder kommer så småningom)

En viktig sak från idag är Elins födelsedagsfika, vi åkte in till stan och gick på fik :)


Kommentar:
#1: Anna-Carin

MUMS :)
Hoppas du har det bra och att du trivs i ditt nya boende.
Här är allt som vanligt. Bra.
Ha det bäst
Kram Bacen

2012-09-13 @ 11:48:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: