Drive-in Bingo

2012-10-08
20:59:00

Good Song
- Salem

Här har jag varit ute på exkursion och hittat på andra saker.

 
Detta är Falukoppargruva, vår lärare Claes tyckte vi skulle åka förbi och kika ner bara.
Vi gick fram och trodde vi skulle få lite matnyttig information men det enda han sa var
"Ett stort hål det där" och jo det kan jag nog hålla med om.



Här var vi uppe på åsen utanför Uppsala och kikade på ett naturligt bildat torg.
Detta var den högsta punkten i området ett tag och var det enda som syntes innan landet höjt sig
allt för mycket och havet svallade upp på kanterna och placerade stenarna där.



Muffins som jag fick av Samuel, som är en av pojkarna i familjen jag hyr
lägenheten av. Han hade haft födelsedagskalas och sprang ner med dessa och bad
om ursäkt om det hade låtit mycket. Gull!



Idag var vi i Stockholm över dagen och gick på guidad tur på Skogskyrkogården,
hittade den här lilla detaljen på en dörr till ett kapell.



Efter Skogskyrkogården var vi på guidad tur genom Hammarby Sjöstad, fint område längs vattnet med bryggor.



 
 

Kommentarer:
#1: Pappa Håkan

Fina bilder allihop, läcker himmel över Hammarby Sjöstad.

2012-10-09 @ 08:24:21
#2: Anna-Carin

Nu får du faxa hit godsaker igen :)
Fina foton! Du är duktig du!

2012-10-09 @ 21:22:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: