Drive-in Bingo

2012-10-23
13:16:00

Bella
- Angus and Julia Stone
 
Det är höst ute idag!
Hela förra veckan var regning och varm och igår kom äntligen kylan tillbaka! När jag vaknade imorse (lite för sent) strålade solen in och bländade mig i ansiktet och kallt var det.
Igår kväll var det tänkt att jag skulle på Yoga men med lite dålig planering och lite dålig tid så fanns det ingen plats kvar vilket resulterade i promenad med Elin och hennes klasskompis Jennifer. Eftersom min cykel hade slått sig och fått en punktering på framdäcket så promenerade jag först till frisks och sammanlagt med promenaden med E+J och promenad hem igen var jag ute 2 timmar och gick en runda på 1,2mil. Imponerad av mig själv var jag men inte lika glad imorse när jag skulle hoppa upp ur sängen som vanligt och fick anstränga mina ömma ben för att röra sig mot kaffebryggaren.

Här är min hemstickade mössa från helgen, och några höstlöv. Ett löv hade bestämt sig för att fastna på väggen :)
 





Kommentarer:
#1: Pappa Håkan

Snällt av väggen att hålla upp lövet!
Då slipper det mulltna...

Svar: Ja! Lövet kanske är rädd för mask :D
Sofia

2012-10-23 @ 14:53:57
#2: Anna-Carin

Herre jöss jöss sicken fin mössa, avis på att du är så duktig :-)
Fräckt med lövet...
Ha det bäst och va rädd om dig!

2012-10-24 @ 09:42:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: