Drive-in Bingo

2012-11-26
23:31:10

Teenage Crime
- Adrian Lux
 
Idag har vi gått in i andra fasen i vår studiokurs. Har ägnat dagen åt att skissa miljöer. Tar och citerar Johanna som går i min klass "Jag gillar att skissa, det ska vara fult och jag är bra på att göra det fult. Ser du nått som är fint är det ingen skiss utan en teckning och då har dom gjort FEL". Skönt sätt att tänka på i alla fall.
 
Nu ikväll träffade jag Elin en stund och pratade av mig om allt och hon också, vi pratar fort och effektiv och ibland båda två samtidigt för vi har för mycket att säga och det gillar jag. Vi åkte på Yoga sedan för att lugna ned våra stressade och utarbetade kroppar. Inte bra att gå in i en vägg det första man gör på utbildningen, det har jag inga planer på.
 
Jag har konstaterat att jag vill utöka min studie med en veterinärskurs som heter "Getövning". Elin och hennes klasskamrater får lära sig att sköta om getter och undersöka dom och klappa och gosa så mycket dom vill. Hur mysigt verkar inte det? Komiskt på ett CV också - Läst till Landskapsarkitekt, och kursen Getövning".
 
Pöss
 
Björnarna såg ut att pussas på Skansen.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: