Drive-in Bingo

2012-11-08
10:32:05

Madness

- Muse

Sitter och läser till vår tenta som är nästa vecka, lite nervös eftersom det är vår första riktigt stora tenta. Är dock riktigt bra på att vara ofokuserad på att läsa till och från. Istället städar jag, diskar, lagar mat, går promenad, kollar nätet och drömmer om jul. En dum egenskap jag har. Måste bli bättre men jag har kommit fram till att jag är bra på att verkligen fokusera i korta perioder på 20min och så pausa i 10min och börja om igen. Får se om detta går vägen eller ej.

Fick en fin blus av mamma och pappa på födelsedagen. Tack!


Kommentar:
#1: Anna-Carin

Grattis i efterskott söta du!!
Du kommer fixa tentan galant, det känner jag på mig :)
Ha det bra, kram

2012-11-08 @ 11:56:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: