Drive-in Bingo

2012-11-29
16:40:00

Flytta På Dig

- Alina Devercerski

Suck. En riktigt djup en infann sig när jag skulle till skolan i morse och jag insåg att låset till cykeln frusit fast. En tio gånger djupare än det infann sig när jag efter ca. 5meter insåg att jag hade punktering på (ursäkta uttrycket) cykeljäveln.

Jag gick med mycket bittra steg tillbaka, låste cykeln med låset som tagit mig 7min att få upp, och börjar traska. Tänker att jag, för att hinna till föreläsningen i tid, ska ta bussen. Missar den första och pulsar vidare mot en annan hållplats. Precis när jag tänker skicka iväg smsbiljetten till den bussen, hör jag någon tuta och får syn på att jag prickat in Sinisa, så jag fick åka med honom och hann i vilket fall.

Hatar punktering men skönt att det finns vänner i alla fall.

Snön har kommit till Uppsala!! Se här!





Mina första hemstickade vantar är färdiga också.


Kommentarer:
#1: Anna-Carin

Åh vad jag saknar dig :-)
Du är så härlig. Kan se framför mig hur irriterad du var. Ha ha ha jag har skrattat högt :)

Du är jätte duktig på stickning och virkning, blir sååååå avis. Hoppas dom värmer dig gott.

Ha det bra och va rädd om dig. Njut av snön åt mig också, vi har bara kallt men inget vitt på marken...

Kram kram Bacen

Svar: Haha! Ja arg som ett bi. =)Åhh saknar dig med! Kikar in på din blogg varje dag.
och du är ju också duktig på att virka!

Ha det bra du med! Trevlig helg
Kramar
Sofia

2012-11-30 @ 09:46:31
#2: Hanna

Å, fina foton hörru! Längtar till jul nu... två och en halv vecka kvar(!) :) kram

Svar: Jag längtar jag med!
Sofia

2012-12-06 @ 21:37:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: