Drive-in Bingo

2012-06-18
22:41:02

Kiss Me Forever

Jag vet, visst var det längesedan bloggen uppdaterades relativt ofta. Senast var när jag och Emil var i Malaysia och bloggade om vår två månaders resa genom olika städer, djungel och om fantastiska saker vi såg.

Nu, nästan ett år senare är Emil nere i Malaysia igen. Han har utbildat sig till Divemaster och kan där med hålla fun dives, refreshers och discovery dives. För vissa är det rena grekiskan och för andra invigda så betyder det i sin enkelhet att han kan göra guidade dyk.

Jag själv är just nu vikarie som innesäljare på Bohusläningen och TTELA och säljer där med annonser till företag. Spännande jobb det också men som ni kanske förstår lite mer pappersjobb och framförallt mer tid framför en dator och med headset på huvudet.

Min helg spenderades med Sara på stugan där vi njöt av att vara lediga och tog det väldigt lugnt. Vi drack te, pusslade, var ute på promenader och lagade god mat.



Kommentar:
#1: Samuel

Längtar till stugan nu gött. Gött med cash från jobbet så du får råd att bo i Lund till hösten. När kommer intagningsbeskeden???!

2012-06-23 @ 18:09:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: