Drive-in Bingo

2010-06-29
16:48:26

The Closest Thing To Crazy

Igår hade jag tänkt skriva om det här:

Hur jag sett ut som smiley..
Varför jag har en manlig bröstvårta på låret..
och tillslut: varför man svarar på telefonsamtal en hel dag.

Hann dock inte p g a den 3e punkten så jag skriver helt enkelt
om dessa saker idag istället.


Hur jag sett ut som en smile-gubbe (enligt min bror)
Jag hade stått med lite halvt böjda ben, gungat upp och ned
och grejat med armarna i sidan och sagt:
haderajan haderajan..
Tack för den Samuel.

Den manliga bröstvårtan är antagligen ett myggbett eller fästingbett
som mamma trodde var boreliautslag. Därför tog jag en penna och ringa
in den röda fläcken för att se om den växt till dagen därpå.
Dock med en rosa markeringspenna vilket gjorde att det på pricken
liknade en herrbröstvårta.

Samtalen som jag besvarade under hela dagen var på jobbet
då tusental människor tydligen fått tidningen försent eller inte alls.
Eller så ville dom helt enkelt något annat.
Ett samtal öppnades med en nysning som lät som en enda stor dusch
rakt in i örat.. mysigt.


Jupp. ut i solen och sola nu dudes.

Själv ska jag det om 10 min och i bilen hem
ska jag spela min nya Robyn-skiva. Jihuu!

Puss puss















Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: