Drive-in Bingo

2010-06-14
00:26:15

Fembot
Bröllop för vännerna Eleonor och Emil!

Underbart söta tillsammans.


 

 

 

Ja vänner. Somriga och vackra fotografier.. den på Ida, mig och Hanna har mästerfotografen
Emma tagit och den översta får jag själv ta äran åt.

Folk har börjat droppa tillbaka in i stan vilket är roligt.. får träffa alla härliga
kompisar som jag inte sett på länge. Själv droppade jag in i slutet av april.
Har dock varit fram och tillbaka i Köbenhavn några gånger.

Har glömt att berätta om ett trevligt besök jag fick för några veckor sedan!

Min kära vän Elin har varit på utbyte med Indien (är faktiskt fortfarande)..
Eller ja, ni förstår självklart att det inte är hela indien men ändå.
I vilket fall så var hon en sväng hemma i vbg och besökte sina föräldrar tillsammans
med Aishwarya (tjejen hon bott med i ca 6mån) och även jag fick ett litet besök.
Dom dök upp med leenden och skratt och jag ställde tusen frågor om Indien..
När de skulle gå fick jag lyckligtvis en supersöt kommentar från Aishwarya vilket var
något i stil med "I didn't like to go here because I was so tired.. but now I don't wanna leave."

Saknar dig Elin!

 

Vet inte om jag ska skriva något mer.. tar och klämmer in en till fin bild som Anne tagit.
Saknar Norge och hela gänget där..

Men mest av allt saknar jag nog personen som jag "flyger" på..

 

 

 

 

Puss puss!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: