Drive-in Bingo

2010-02-05
12:56:09

You Don't Know Me

Dagarna rullar på.
Barn kommer till Barneland.
Gråter och skriker.
Föräldrar går.
Vi och barnen står kvar.
Vi leker "Alle mine kyllinger kom hjem"
Barnen ler.
Sen står vi på ski.
Barn gråter lite till.
En björn kommer på besök.
Barnen skrattar och vill visa pelle (björnen) hur duktiga dom är.
Vi leker "Snömonstret" och säger tack för idag.
Trötta går barn och skidlärare på lunch/hem/till nya lektioner.
Ligger utmattad på soffan och äter nått gott för att få energi.

Vanliga samtalsämnen efter Barneland:
* Snor.. vem hade värsta snorhögen under näsan?
* Snor blandat med kex. Vem hade värsta degen på läpparna?
* Vilket barn grät mest?
* Vilket barn var sötast?
* Vilken personlighet kommer de olika barnen få?
* Vilka föräldrar var värst/bäst?
* Sprit. Hur mycket sprit ska vi ta på händerna för att känna oss fräscha efter
snor och hosattacker?




Lattelatte



Jag och Majbrit



Puss Puss Sofia


Kommentarer:
#1: Martin

Martin saknar Sofia.

Det var inte mig han var lik.

Kolla igen.

Nej förresten.

Det var Brad Pitt.

Kolla nu.



:)

2010-02-10 @ 21:15:29
#2: Elin

Sa fint sumerat hur en dag kan vara for min kara van i norska fjallen. Idag har vi varit pa ett barnhem och halsat pa. Igar en Indisk forlovning. Det hander sa mycket hela tiden, dagarna gar fort. Jag sover daligt pga mygg och varmen. Men den harda sangen kanns mjuk nu och myggbetten kliar inte lika mycket langre. Jag har vant mig sa att saga. Kramar fran Elin

2010-02-19 @ 17:10:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: