Drive-in Bingo

2010-02-02
16:31:20

Romeo and Juliet
Startar med ett tack till Calle som skickade ett fint musiktips.
Den går repeat i mitt huvud. Fint.

Saknar Göteborg.. det kände jag idag, just nu faktiskt.
Har min internet timme nu och läser bloggar o liknande.
Då kände jag att Göteborg är låååångt långt borta.

**

"Juliet, when we made love, you used to cry
You said, "I love you like the stars above, I'll love you till I die"
There's a place for us, you know the movie song
When you gonna realize, it was just that the time was wrong, Juliet?"

**

Idag har jag jobbat i barneland.
= Lärt barn ploga/lekt/ätit kex/tecknat/fått en spark av Jonas.
Har även haft en privat snowboardtimme med en nybörjare.. han kunde svänga
så det var nice värre.. det var en fin lektion.

**

Puss Sofia


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: