Drive-in Bingo

2009-09-14
23:53:00

(?)



Allt handlar om det just nu. Allt...
Allt jag tänker på handlar om det just nu. Allt...
Ego Ego E E E EGO.

Eller jag vet inte.
Jag vet ingenting just nu. Ingenting...
Det är allt jag vet just nu. Allt...
Och det är det allting handlar om just nu. Allting...
Men jag vet att jag inte ingenting vet, alltså betyder det att jag vet någonting. Någonting...

Förvirrande?
Ja.


Elin brukar vara den som tänker för mycket... men hon är bra på det för
hon brukar komma fram till något bra... det brukar inte jag.


Kommentar:
#1: Martin

Men jag gillar texten, bra spegling av förvirrade tankar där jag känner igen mig. Å tur är väl det.. att man känner igen sig i en spegling.

2009-09-16 @ 23:21:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: