Drive-in Bingo

2009-11-24
08:24:42

The Magic Position
Klockan: 08.14

Steg upp 08.00 och började dagen med att pröva en klänning inhandlad igår.
Sitter i den nu. Perfekt för att bli lite glad.

Somnade på någon sekund igår. Härligt.
Vaknade och insåg att idag är idag. inte lika härligt.
Ska fortsätta jakten på vaccin innan jag drar till norge.
Vilket är om sju dagar. . . . . . .

Öh. Vilket betyder att det är 13 dagar kvar tills min skidkurs börjar.
PANIK.

Helgen var bra. Åkte med Sara och Johanna till Lund.
Sånt man ska göra innan man åker till något annat land i 5 månader.



Klockan är nu 08.21.
Dusch och frukost.
Ska vara på vårdcentralen 09.00 och idag ska jag banne mig få den jädrans sprutan.

"Hur ska det gå? Hur ska det gå?"

Puss Sofia

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: