Drive-in Bingo

2009-07-29
15:25:41

Ella Ella!
Idag fick jag reda på att det finns en Sushibar i Uddevalla..
Längst upp på Kungsgatan tydligen. ohh love love!
Måste dit någon dag...

Annars har dagen bestått av:
Sömnbrist (?)
Trötthet
Blod på armen (från ett sönderkliat myggbett)
Kaffe
Sol
Måsar
Tomt på jobb
Två balkongrundor av "mannen mitt emot"
Klädspanande på nätet
Musik
Telefonsamtal till olika postkontor i dalsland (yippie!)
En sko som hela tiden ramlar av (oh yes! härligt att gå på stan)
Thaimat (med nått som påstods vara kött)
En obehagligt skrämmande hund
Torra ögon eftersom det är torr luft här (ounderbart när man har linser)

Senare ikväll kan jag även tillägga:
BILBINGO


Pussar

(Förresten såg jag Harry Potter igår.. )


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: