Drive-in Bingo

2013-02-03
18:57:00

Bordet
- Gabrielle
 
Har hela dagen idag varit väldigt rastlös och haft spring i benen. Sitter och får ut all energi på papperet just nu och det har ju våra lärare uppmanat oss till, problemet är att jag kanske i deras perspektiv koncentrerar mig på fel saker. Gillar att kladda och rita människor, mönster och sånt där som jag inte sett i verkligeheten utan finns i mitt huvud tills det genom handen och pennan landar på ett papper. Ibland som kladd, ibland som kladd man kan se vad det är. 
Såhär ser det ut idag.

 
 
 

Kommentarer:
#1: Hanna

Å, alltså Gud vad snyggt det blir med de där pennorna, man blir ju sugen på att köpa sånna själv! Förresten älskar jag stilen på hur du målar! :)

Svar: :) Tack Hanna! Blir så glad av att få lite positiv kritik!
Sofia

2013-02-05 @ 22:43:40
#2: Anna-Carin

Herre jöss jöss så duktig du är!! På det också :)
Kram

Svar: Tack, vad glad jag blir! Har ju inte riktigt gjort denna typen av skisser innan så nu blev jag glad.
Sofia

2013-02-06 @ 07:00:34
#3: Pappa

Känner igen mig och mamma. Fint!

2013-02-06 @ 10:01:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: