Drive-in Bingo

2013-03-05
07:43:31

When They Fight, They Fight

- Generationals

Idag ska vi måla akvarell i skolan. Har tre kurser som ligger inflätade i varandra just nu. Förra veckan hade vi deltenta på växtmaterial-kursen (Gick över förväntan faktiskt) och började en ny kurs som heter Trädgård- och Parkhistoria. I den nya kursen har vi en riktigt bra föreläsare som ursprungligen är från Ryssland men som bott både på New Zeeland och i USA. Märker att hon verkligen brinner för det hon pratar om och då blir jag så taggad att lära mig jag med.

I helgen var Emil här och vi gjorde inte riktigt något speciellt mer än slappade. Gick en runda på stan och shoppade. Sen planerar vi en hel del inför hans flytt och vår sommar. Åh, vad jag längtar!





Kommentar:
#1: Hanna

De där kakorna alltså... Vi går dit nästa gång jag kommer eller? :D

Svar: Haha! Ska bli, brukar dock vara svårt att hitta ledig plats men jag lovar att göra så gott jag kan :)
Sofia

2013-03-06 @ 12:13:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: