Drive-in Bingo

2013-04-11
16:31:34

I Will Wait
- Mumford and Sons
 
Humdidum. Är trött på att vara lite risig nu. Jag hade en himla massa feber på lovet, i 5 dagar, och sedan dess har jag gått runt och varit halvhängig. Lite ont i huvudet till och från, ont i halsen, hosta ibland osv. Inte alls kul.
 
Idag har jag i alla fall haft sovmorgon och tagit det lugnt hela dagen medan jag arbetat med en skoluppgift som vi ska presentera imorgon. Har lite panik över det hela och är stressad som sjutton, varför vet jag inte riktigt.
 
Har hunnit flytta runt lite saker i lägenheten idag också, är aldrig riktigt nöjd med hur det ser ut så ibland får jag några ideer om hur det möjligtvis skulle kunna förbättras. Längtar till om två veckor då Emil flyttar hit.
Mycket tankar som flyger runt i huvudet nu, planerar lite inför malaysia i röran med allt som har med skolan att göra. Funderar över om jag behöver komplettera det jag har med något eller om jag faktiskt har allt som behövs för en gångs skull. Vet att jag saknar en sak och det är en ny bikini men det är inget som behövs handlas akut.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: