Drive-in Bingo

2013-06-26
23:02:19

Brooklyn Sun

- Salem


Två dagar kvar till flyget lyfter från Kbh och Kastrup. Vi mellanlandar i Dubai och jag ska byta flyg och flygbolag i Kuala Lumpur till ett inrikes som tar mig upp till Kota Bharu. Blir mött av Emil på flygplatsen så det kommer nog funka bra allt ihop. Ska bli skönt att befinna mig långt bort från allt som stressar mig och kunna slappna av helt. Har köpt med mig ett lass med böcker så jag har något att göra mer än snorkla, dyka och sola..kan ju bli långsamt i längden, vet ju inte.

Ikväll har jag ätit riktigt god middag med familjen. Grillad kyckling och färsk potatis tillsammans med en smarrig sås. Jag och Hanna fixade dessert också, muffin med björnbär och vit choklad.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: