Drive-in Bingo

2012-09-19
21:36:11

Down At The R
- Moneybrother
 
Igår var Pappa här och hälsade på under kvällen. Vi åt på en lyxig japansk restaurang här i Uppsala. Jag mumsade i mig Sushi till förrätt och till huvudrätt åt jag pilgrimsmusslor. En riktigt smaksensation.
 
I skolan har vi börjat med en datoruppgift som går ut på att göra en folder. Ska arbeta i Photoshop och i Indesign samt arbeta fram en bra text i word. Går rätt så bra förutom att jag inte gillar storleken den ska vara utformad i.
 
I helgen ska jag till min älskling i Lillehammer. Det kommer bli bäst!
 

 
Foton från vår exkursion som vi ska göra foldern om. Först fyrisån som går genom uppsala, med domkyrkan i bakgrunden och därefter ett foto på stenplattor i olika material som blir till en häftig effekt i solljuset.

Kommentar:
#1: Anna-Carin

Åhhh mys med pappsen är bra :-)
Ännu mer mys med Emil i helgen är också bra!

Roligt att se vad du håller på med...ha det bra och pussa inte ihjäl dig i helgen :-)

Kram Bacen

2012-09-20 @ 08:06:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: