Drive-in Bingo

2012-10-05
08:13:09

Emmylou

- First Aid Kit

Nu är jag tillbaka efter en exkursion som pågick under två dagar, inkluderat en övernattning i Siljansnäs. Jag kan väl säga att det var lite korvstoppning med information men lärorikt och kul att vara ute och se saker i verkligheten. Har bland annat pratat en hel del om vattnets kretslopp, hur landskapet förändras hela tiden och hur en myr är uppbyggd, olika typer av sten osv. och det är sådana saker vi kikat på. Åkte från Uppsala och upp mot Borlänge och sedan mot Siljan. Eftersom vi varit på så blöta platser har fötterna varit nedstoppade i stövlar hela två dagar, så det var skönt att komma hem och få av dom.

Nu sitter jag och dricker lite kaffe på
sängen och ska snart upp och äta frukost före jag hoppar på cykeln mot skolan. Ikväll kommer Emma upp på besök och vi ska hitta på nått kul i helgen.




Kommentar:
#1: Anna-Carin

Halloj Sofia!
Vilka stövlar är dina?
Ointressant fråga, men du vet hur jag är :-)
Ha det jätte bra och va rädd om dig!

Svar: Mina är dom vita med blommor på :) Lite gulnade men dom var vita från början. Sköt om dig!
Sofia

2012-10-08 @ 10:12:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: