Drive-in Bingo

2012-11-05
22:31:07

Jag Vill Se Schack
- Ur musikalen Chess.
 
Oj oj! Jag har verkligen haft en toppenhelg.
Födelsedagen firades i Göteborg, efter fin uppvaktning på sängen hemma hos mamma och pappa. Första gången jag sovit som en sten när dom tassade in med sång, paket och frukost.
Mamma, Hanna och jag hoppa in i bilen och styrde mot göteborg där vi började med fika och sedan gick på stan och shoppade efter att Samuel kommit med tåget och mött upp oss. På kvällen gick jag och Hanna till Operan och såg Chess. Den var helt fantastisk! Vi sprang för att hinna med sista tåget hem och där satt Emil som också skulle med. Så hela familjen var samlad, saknade bara Ida.
Under lördagen hade vi kalas för familj + släkt.
 
Fick så fina presenter och det var mysigt att se alla. Behövdes för att peppa upp mig för tentor och annat som kommer nästa vecka.
 
 

Kommentar:
#1: Hanna

Tyckte också det var en toppenhelg!
Kram Syster!

2012-11-06 @ 23:40:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: