Drive-in Bingo

2012-11-25
22:45:13

Christmas Lights
- Coldplay.
 
I helgen hade jag min fina lillasyster på besök. Liten är hon ju inte längre, några centimeter längre än mig. Vi hade i alla fall det jättebra. Vi pyntade min lägenhet med jul och adventsaker så nu är det mysigt.
Igår gick vi runt och strosade inne i stan. Dom har något som kallas "allt ljus på Uppsala" då dom belyst olika saker i staden, som vi kikade på. Var även uppe och gick in i domkyrkan vilket jag inte gjort förrän nu, tidigare har jag bara varit utanför. Får alltid en speciell känsla när jag kliver in i en kyrka, vet inte vad som är så speciellt. Nu funderade jag mest på hur dom lyckats komma upp och gjort målningarna i taket. Det är sååå högt upp!
 
Förra helgen hade jag Emil här och då var vi på skansen, där har dom fina halvtama ekorrar som hoppar runt i träden och ibland hälsar dom på, på marken också.
 


Vi var och gick en sväng i gamla stan, fina små gränder.


Hanna är så fin, foto från vår promenad idag.
 
 

Kommentar:
#1: Hanna

Haha! Nämen Oj! Där är ju jag! :)
Den helgen var ju fantastisk, jättekul att träffa dig!
Kram

Svar: Detsamma Hanna. Mysigt!
Sofia

2012-12-06 @ 21:41:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: