Drive-in Bingo

2012-08-26
22:09:00

The Longer The Waiting, The Sweeter The Kiss
- Anna Ternheim


Nu har jag tagit mig hem till Sverige för en veckas vistelse. Helgen har gått i rasande takt och jag har hunnit med en hel del roliga och mysiga saker. Som att jag varit på stugan och sprungit, promenerat.. plockat svamp, björnbär, plommon, sockerärtor..mm. Var också på en konsert med Anna Ternheim i Lidköping lördags kväll vilket var helt fantastiskt. Vilken röst hon har och vilken musik det blev spelat! Eftersom det var ett tag sedan jag lyssnade mycket på Anna så måste jag tipsa om en låt som jag inte hade hört förrän igår. Väldigt mysig är den!




Så härligt, har varit sol hela helgen.


Vi hamnade i MITT(!!) i en cruising genom Lidköping


Till konsert.


Fantastiskt, underbart, ja allt på en gång.


(Kolla en musiker som spelar såg.)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: