Drive-in Bingo

2012-08-30
13:53:11

Här kommer Pippi Långstrump
- Astrid Lindgren

Tänk i somras fick jag lära min danske kæreste hela Pippi Långstrumps namn. Ni vet, Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump. Detta var ju inte för att göra Emil lite mer svensk utan för att det var något barn på ett läger som frågat honom om han kunde det. Nu rablar han det som ett rinnade vatten.

Annars sitter jag just nu framför en dator och startar upp prov-prenumerationer åt folk. 190st igår och idag har jag inte räknat. Helt plötsligt i och med detta blev mitt kaffeberoende höjt så att jag kan gå runt och röra mig o ta en paus ibland.

Kommentar:
#1: Anna-Carin

Vad duktig han är :-)
Trevlig helg.

P.S det var roligt att träffa dig...

2012-08-31 @ 16:12:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: