Drive-in Bingo

2013-01-27
11:04:50

Such Great Heights

- the postal service

Hej. Har prövat mina tuschpennor jag köpte häromdagen och även min nya mackapär! Mackapären heter muffin maker och fungerar lite som ett våffelgärn men man kan alltså göra muffins i denna. Eftersom jag älskar att baka men för tillfället bor på ett ställe utan ugn får man ju vara påhittig.

Jag är överlycklig över denna fåniga kökspryl och drog snabbt ihop en smet i förmiddags för att prova. Resultat blev bra, dock får inte översidan på muffinsen en vacker ljusbrun färg som i ugn. Fast smaken och konsistensen är densamma och det är ju viktigast. Jag kan ju alltid dra på en topping om jag skulle vilja.


Kommentar:
#1: Hanna

Gud vad snyggt det blev med tuschpennor! Hade ingen aning om att man kunde få ett sådant resultat...
Och du.... vill du hjälpa mig med min design någon gång? Din är ju AS-SNYGG! kram

Svar: Tack! Jag vet, blev verkligen imponerad över funktionen. Jo jag gick ju då in och tog en färdig för jag var trött på min egna och så bytte jag bara fotot i headern. svårare än så var det inte.
Sofia

2013-01-27 @ 14:56:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: