Drive-in Bingo

2010-03-24
17:54:21

Yes Man
Jag  åkte till Trysil en dag.
Det blev en mysig tur tillsammans med Martina, Jonas o Emil.
Vi gick upp kl5.30 för att kunna få så mkt tid som möjligt i backen.
Mycket snö på vägen upp och självklart sitter en dansk fast i en snöhög vid sidan av vägen.
Vevar ned rutan för att höra om allt är okej.
Fram kommer ett stort leende som hälsar att norsk hjälp är på väg.
På hemvägen gick en av Joos önskningar i uppfyllelse då han för första gången i sitt liv
fick se en älg ute i naturen.
Skåda fotona nedanför tagna av Emil.
(Finns en meget fin på mig mitt i en vurpa)



Martina


Jonas


Sofia


Sofia


Modellen Jonas


Puss Puss!

Kommentar:
#1: Martin

Hej, hörde att du skulle hem snart! så kul :) Jag skickar en inbjudan till gbg och min lägenhet för kaffe någon gång när allt har lugnat sig och så =)

Hoppas att allt är bra med dig och ta vara på sista tiden på säsongen nu!

2010-04-08 @ 16:47:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: