Drive-in Bingo

2009-11-29
14:36:33

11th Dimension
Snart, om närmare bestämt 33min, ska jag träffa Elin i stan.
Vi ska antagligen gå på restaurang.. om det finns någon passande.

Nyss, närmare bestämt 13min sedan, upptäckte jag att min symaskin
som är inhandlad på auktion för ca50:- fungerade. Wiho.
Då blev jag glad.

Senast jag träffade Elin var vi hos henne i Dalsland. Då var vi ute och gick
här:



Hoppas ni får en bra dag. Det ska jag iaf se till att få.

Konstigt att man får denna slingan i hjärnan när det finns så många som är mycket finare..
"I'll go to Paris, shoot some heroin and fuck with the stars"

Nu kom jag förresten på vad jag tänkte att det här inlägget skulle handla om.
Jag tar det imorgon istället.


Puss Sofia

Kommentar:
#1: Elin

Finfint!

2009-11-29 @ 20:45:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: