Drive-in Bingo

2012-09-13
21:12:00

I'll Find My Way Home
- Jon & Vangelis

Nämen då har jag kommit mer på plats i lägenheten. Igår hade jag en ledig dag eftersom jag och en tjej jobbade på och slet så mycket i tisdags. Väl värt det!
Jag drog igång och dammsög hela lägenheten, städa toaletten, tvättade, bytte lakan, handlade mat, gick en promenad med Elin till hamnen här i närheten och sen lagade vi indisk mat. Den indiska maten var så het att brandvarnaren började tjuta, ha ha.

Här bor jag:











Kommentarer:
#1: Hanna

Ser jättefint ut ju!
Fin hörnhylla! :)
kram

2012-09-13 @ 22:46:37
#2: Anna-Carin

Fint. Där kommer du bo bra :-)
Ha en underbar helg!
Nu ska jag ner och jobba i receptionen en stund...spännande.
Kram

2012-09-14 @ 11:45:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: