Drive-in Bingo

2009-07-14
16:37:34

Paper Planes

134 st...
Så många abbonenter har jag ändrat på ett eller annat sätt idag hittills..

Nu sitter jag och kollar på vår mitt emot granne som står och vevar ut
sin markis solen ligger rakt på hans balkong och antagligen blir det
väldigt vart i hans lägenhet annars..
om ni vill veta.
Förresten har han nu bytt skjorta.......
från en vitrandig som han hade när han gjorde sin dagliga morgonrunda
till en orangerutig som han hade nu på sin dagliga eftermiddagsrunda.

I morse var inte alla som jag brukar pendla med, med på bussen.
Inte tjejen som brukar röka med sin lilla dotter springandes runt sig
och som får i sig mer skit än tjejen själv.

Däremot har jag infört en ny tradition på mina pendlingar och det är att
lyssna igenom alla sommarpratare, passar utmärkt för det tar exakt den tiden
att åka :)

oJ oj!!
Mannen på balkongen har besök! antagligen hans son som är på visit eller något liknande.

Nu ska jag låtsas vara aktiv inom tidningsvärlden och läsa igenom dagens dn, svd och di på nätet.

Kyss


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: