Drive-in Bingo

2009-07-08
14:45:21

I know you're married but I've got feelings too.

Idag ska jag ut till Hunnebo efter jobbet.
Hälsa på en kär vän med några andra kära vänner.
Åh. nu är det sommar!
Gör vad man känner för, när som helst.
Tar den lediga tiden som den kommer och gör den till något som är värt att minnas.
Det är sommar, men varför gör vi inte så de övriga årstiderna också?

Satt på centralen i Gbg i helgen, den var överdrivet överbefolkad.
Det enda jag såg var att nästa tåg som skulle avgå var till Åre och Storlien.
Åh, ta mig till en skidort nu! nu! nu!

För övrigt var resan hem lite smått rolig.. helt plötsligt när jag satt
där och dagdrömde hör jag ett "slurp" och såg att killen mittemot
hade somnat och då dreglat en lagom trevlig slems-sträng rätt ner
över bröstet. Vad gör man? med gapflabbet i halsen börjar jag leta
efter något annat att titta på än just honom.
oj oj vad svårt det var att inte börja skratta....!


Kommentar:
#1: Martin

Wiiihoo, en kär vän har börjat blogga!

Värt att fira. jag ringer dig nu :)

2009-07-08 @ 21:19:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: