Drive-in Bingo

2012-08-21
14:41:45

När Jag Går Ner
- Norlie & KKV

Eftersom allt här är lite upp och ner just nu med all packning tänkte jag bara dela med mig av några fina glimtar ur lägenheten. Vi har till exempel skaffat oss ett asiatiskt hörne (med guldkatten som vinkar). Idag hade jag tänkt mig vandra upp till Moestertoppen men eftersom det regnar just nu får vi nog se om jag lyckas med det. Dom andra två har första dagen på högskolan idag så jag väntar på en uppdatering.


En del av det Asiatiska-hörnet.


Mitt te-hörne


Skyddsängeln som jag fått av mamma en gång.


Kryddor i köket.


Något att hänga upp saker på.

Kommentarer:
#1: Pappa Håkan

Såg att tom åskan dundrar kring Hafjell idag.

Fina interiörbilder gumman:-)

Hanna Ida Henrietta Hanna "fenson" har namnsdag idag! Kram

2012-08-22 @ 08:52:49
#2: Anna-Carin

Åh så fint :-)



Ser mysigt ut. Kram

2012-08-22 @ 10:22:14
#3: samuel

underbar teklämmarobot!

2012-08-23 @ 21:30:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: