Drive-in Bingo

2011-08-10
12:30:06

The Calculation

- Regina Spektor.

Idag ska mitt inlägg handla om hår i ansiktet.
Ett väldigt relevant ämne då det precis varit en i Japan som blivit anklagad för doping då han
försökte få sin mustach att växa fortare. läs mer på http://www.dn.se/sport/ville-fa-mustasch--fast-for-dopning

Skägg är säkert en härlig uppfinning enligt vissa och mindre härlig för andra. - Vissa passar i det och andra gör det inte. Några damer har det utan att veta om det, andra gör allt för att dölja ett pinsamt svart hårstrå på hakan och skyndar sig att rycka bort det så fort som möjlig efter upptäckten. Jag passar in på den senaste beskrivningen rätt bra, har ett ställe där det alltid växer ut ett svart hårstrå när man minst anar det.
Det finns nog en hel del människor som gärna skulle ha ett extra hår på hakan och jag är villig att byta jovisst men tror det är rätt komplicerat så jag får väl bara behålla den lilla rackarn för mig själv.

Nog skrivet om skägg. Kolla in detta istället så höres vi.
Bild från: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12003126.ab





// Sofia


Kommentarer:
#1: samuel

:D

2011-08-11 @ 11:44:42
#2: Sofia

=D

2011-08-12 @ 11:17:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: