Drive-in Bingo

2010-11-22
23:30:04

Cannonballs
Nu är det faktiskt dags igen.
På onsdag ska jag till Danmark och traska runt hos pojkvännen.
Planen hittills är att gå på Tivoli och få Emil att göra många goda kaffe till mig.
Det är han bra på...
Sen ska vi ha minijul med julmat osv med hans föräldrar.
Saknar danmark och saknar honom, var trots allt 3veckor sedan han var här nu.

Efter Danmark flyttar vi upp till Hafjell för säsongen med mellanlandning hos mig.
Ser fram emot en ny säsong och se vad det är för folk som kommer upp i år.
Förra året var det verkligen en härlig blandning med människor med olika nationalitet.

Bilder från förra säsongen:

emil, sofia grill
Emil, jag, senap o kårv


Pelle, Gaia och Nora.


Emil, Jonas och Jag


Foton tagna av blandade fotografer med blandade kameror och blandad kvalité.


PussPuss




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: