Drive-in Bingo

2010-06-24
15:04:58

Den Jeg Er

Hallå i solen!

Så bjuder chefen på jordgubbstårta idag...
Dagen innan midsommar och klockan står på 15.00, exakt.
Klockan 17.35, exakt, åker jag mot Göteborg och sedan vidare ner mot Köbenhavn.
Planen var att fira midsommar i Sverige men får bli picnic i Kongens have..
(om vädret, som vi svenskar är så intresserade av, tillåter.)

På lunchen hann jag med en hel del faktiskt, köpa färdkost, ringa om min biljett,
köpa mat, handla byxdräkt och scarf.

Känner mig ibland väldigt fachinerad av mig själv måste jag säga...
upptäckte igår att mitt humör gick upp oerhört efter att jag fått tre nya
pennor på jobbet.. iof var det VÄLDIGT fina pennor i grönt... men hallå?
Ja, ja... det lilla roar den dumma.. kanske?

Nä! nu får det bli ett bett i tårtan innan den försvinner...

Trevlig midsommar!

Puss puss


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: