Drive-in Bingo

2010-07-28
10:22:51

Waka Waka

Vänner, bekanta, kära och nära..

Hej!

Innan kl 09.43 hade jag redan hunnit göra dagens sudoku..
vilket jag brukar göra om jag har tid över till annat än jobb.
Troligtvis betyder det att det kommer vara en lugn dag idag.
Blir kanske över lite tid till att dansa till Waka Waka i smyg på toaletten.. eller kanske inte.
Är dock en rolig tanke.
Tänk om alla skulle starta upp dagen med en dans..shake till waka waka.
Espressohousebrudarna/pojkarna, Campingfolket, Kostymnissarna, Busschafförerna
barnfamiljerna o vidare...

Det mina vänner, hade varit en härlig syn!



Puss


Kommentar:
#1: Hanna (syster)

oja, jag skulle gärna se folket shaka loss ordentligt, haha! :D

2010-08-19 @ 13:16:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: