Drive-in Bingo

2009-10-05
22:52:34

Sverige - Norge. (1 - 2)
Efter ett antal olika sökningar till ett antal olika jobb som snowboardlärare
skulle jag runt på tre intervjuer i Sverige och Norge.
Har tagit några foton på platserna jag var.. missade tyvärr några ställen.


Göteborg - Åkte tåget från Öxnered med Samuel som skulle träffa Ida och gå på Håkan
till Gbg för att leta upp mitt nattåg.



1, Åre - Nattåget till Åre gick enkelt och smidigt. Dags för två intervjudagar med ca150
andra personer som sökt arbete hos skistar.

(Trondheim - Åkte ifrån Åre till Trondheim där jag bodde hos en barndomsvän i två nätter)



2 & 3, Kvitfjell - Reste vidare med tåg till Ringebu där jag hämtades upp av Carin för intervju.





4, Lillehammer - På kvällen efter intervjun i Kvitfjell tog jag mig till Lillehammer där
jag sov över natten på hotell.



5, Hafjell - Åkte till Hafjell m. buss för en min sista intervju på resan. Fastnade en stund
där (ca 1h 30min) eftersom jag missade bussen tillbaka till Lillehammer med 1min marginal.



6, Lillehammer - Traskade runt på stan mellan 15 - 18 och väntade på mitt tåg till Oslo..
Hade lyckats få 1 klass mellan Lillehammer och Oslo = Gratis Kaffe, hur mkt som helst (nästan)



7, Oslo - Mötte Daniel på centralstationen och drog sedan direkt på en spelning
med "Pow Pow"(?) och "Efterklang". Övernattade hos honom innan
jag tog sista tåget för rundresan tillbaka till Öxnered.




Sofia

Kommentar:
#1: sam

SHIT EFTERKLANG ASSÅ! sjukt avundsjuk sjuk.



lite miss i numreringen av bilderna va?



kram

2009-10-06 @ 13:17:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: