Drive-in Bingo

2009-11-30
20:43:25

The Motherless Moth Headed Bread Boy

Nu mina vänner. kommer det alla väntat på!
Ett nytt inlägg.

**
Idag ska det handla om det jag inte skrev om sist.

Ni vet dom där låtarna som gör att man känner att ingenting är omöjligt.
Låtar som kan få folk att tro att verkligen ALLT är möjligt.
Det finns sådana. Sådana låtar får jag en kick av att lyssna på.

Det är säkerligen olika låtar som får olika personer att känna den känslan.
För jag tror att alla kan känna den...
Jag HOPPAS att alla kan göra det.

För moi..

Bitter Sweet Symphony
Röyksopp Forever

**

Har haft Bror-Systerdag med Samuel idag. Vi drack te på mejeriet.




Nu är det snart färdigpackat. Imorgon åker jag.
Tjohoo!


Puss Sofia

Kommentar:
#1: Martin

ÄR du norsk nu? gött spännande, har du internet? kan du uppdatera bloggen ibland? Här i Sverige är det iaf tisdag idag, mycket trevligt!

2009-12-01 @ 17:30:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: