Drive-in Bingo

2009-11-27
11:34:55

The Calculation
Började dagen med frukost på sängen och två noveller av Anna Gavlada.
Mysigt.
Solen smög in med några strålar och gjorde mig på gott humör när jag vaknade.
Drömde en läskig dröm om att jag höll på att drunkna och bli nerskjuten
av egyptier precis innan. Glatt och positivt!

Nu lyssnar jag på en U..U..U.u.u.underbar låt av Röyksopp.
Snart ska jag kristyra mitt pepparkakshus och pynta det... sen ska jag till stan
och köpa onödigt behövliga saker som huvudvärkstabletter...linser....plåster...osv.
Kul.

Sen funderar jag på att börja packa min väska. är ju trots allt inte mer än 4 dagar tills
min packtid går ut.


Delar av min frukostbricka.



Puss Sofia

Kommentarer:
#1: marielle

vad mysigt det låter med att pynta sitt pepparkakshus. jag vill med pyssla..

2009-11-27 @ 12:20:25
#2: Sanna M

Åh, ett pepparkakshus skulle jag med fixa egentligen... om jag hade tålamodet till sådant! Hoppas det blir bra!

2009-11-27 @ 12:22:17
#3: c

Jag ska göra pepparkakshus på söndag! =D

2009-11-27 @ 12:31:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: