Drive-in Bingo

2009-07-23
14:21:07

Rainy Day Woman

Det regnar ute - Det ringer inne

för idag ringer det faktiskt mkt mer än igår.
och det regnar mkt mer än igår.

Eller inte mer än igår kväll då jag cyklade hem till elin för en
kvällspromenad samt en kvällsmacka.
När vi ätit och pratat igenom hundra olika alternativ för framtiden traskade vi
glatt iväg ut i duggregnet. ja just det.. duggregnet.
som strax övergick i ösregn men som tur var hade jag paraply och Elin regnjacka så vi klarade oss.

Elin klarade sig hela kvällen, själv lyckades jag pricka in

ett skyfall när jag cyklade hem och kände det som att jag lika gärna kunnat

ta ett bad med kläderna på...


Bad.. mm.. jag vill ta ett riktigt rejält sommarbad.
Saltvatten, sol och värme!
var tog det vägen??

Tur att det antagligen blir Grekland för mig och Sara i slutet av augusti då!


Gammal låt - Bra text

Most of us only care about money makin'
Selfishness got us followin' our wrong direction
Wrong information always shown by the media
Negative images is the main criteria


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: