Drive-in Bingo

2009-07-15
16:25:32

Ingvar Feodor Kamprad
Jag tror att han är en av de smartaste personerna i världen när det gäller
affärer av alla olika slag.
Eller tror? Rättare sagt: jag vet!
Lyssnade på hans sommarprat idag och intressantare gubbe är det nog
svårt att hitta!
Han är så smart att inte ens de smartare är smartare.
Det vet jag!

Idag ska jag träffa Jenny!! =)
Hur roligt som helst! Så längesedan vi ses så jag inte vet vad och nu är hon här!!
I Vänersborg och hälsar på sin kusin som bor tre kvarter ifrån mig <3  
Vi tänkte fika eftersom det inte finns något annat att göra i min stad...
Jenny är förresten en av min Jerseykompisar, världens härligaste
skåning, yeeep
love, love, love!!

Förresten 1... min granne mittemot har inte varit ute på balkongen idag.
Förresten 2... jag har hittat ett par supersnygga skor och en tröja
som är hur fin som helst som jag måste köpa men inte en present till Hanna.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: