Drive-in Bingo

2009-07-27
11:53:03

Cold Shower

Regn regn regn regn..
Det är fint med regn men jag börjar faktiskt bli lite trött på det.

Helgen spenderades på stugan utom fredagen då Bylin hade fest.
Energin sprudlade och jag drog igång både krocket samt kubbspel.
Plockade svamp lite halvt och badade lite halvt.


Sara fick ledigt två veckor ifrån 24/8 så då drar vi till Parga, Grekland.
Härligt härligt!
Blir ett litet hotell bland olivlundarna :)

Om ni vill ha lite uppdatering om "grannen mitt emot" så har
jag inte sett till honom än idag men han har dörren lite på glänt.

På Tisdag blir det Harry Potter och på Onsdag så blir det bilbingo.

Puss


Kommentar:
#1: Martin

Jag har varit i Parga :)

Jag har sett Harry Potter :)



Bra saker

2009-07-27 @ 19:39:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: