Drive-in Bingo

2009-12-02
09:18:13

1234

Första natten i huset avklarad.
Nu är första åket kvar.
På skidor. Suck Pust och Pest känns det lite som.
Jag menar.. hålla reda på två plankor. Yummie.

Mitt hus består av:
Ett kök/vardagsrum med öppen spis
Fyra sovrum
Två toaletter
En hall

Mitt hus är toppen.

Nu ska jag dra på mig mina varma varma kläder
gå ut i -10grader och hoppa på mina skidor.

Funderar på att smygåka lite snowboard i eftermiddag kanske.
Får fundera vidare på det.

Puss Sofia


Kommentarer:
#1: Samuel

OJ! Låter Najsnajs...fattar du hur avundsjuk jag är på att du JUST NU!!! åker skidor och jag får inte vara med. jag vill också premiäråka i december hmm:(



vilket hus var det? det som låg sjukt nära backen?

2009-12-02 @ 12:26:11
#2: Sofia

Ja. Det borde du vara också. mm.. det var svinhärligt.

Toppen.. solen sticker fram lite. Manchester och mmm.

Hur härligt som helst =)

Det är det huset som ligger 5min från jobbet.

Alltså ganska nära backen.

inte det som ligger i backen.

2009-12-02 @ 16:02:04
#3: Olé

så bra att du trivas här i Norge;) hoppas att du inte var rädd för oss den första natten? :) Men du? du har glömt din öl här ... jag har lagt det i mitt kylskåp, så det väntar på dig nästa gång:) Såå se dig i spåret i morgon;)

2009-12-03 @ 23:21:45
#4: Sara

Nu tycker jag att det är dags för en uppdatering! :)Hoppas allt är bra med dig! pusspuss gumman <3

2009-12-12 @ 22:41:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: