Drive-in Bingo

2009-08-20
15:13:30

I want to break free!!

Halloooja!
sitter här lite halvdåsig av förkylning och peppar näst sista dagen på jobbet..
kollar just nu på frisyrer eftersom arbetsuppgifterna är klara för dagen förutom
de telefonsamtal som kommer hit.
Jag har bokat klipptid imorgon och som den smarta person jag är
vet jag inte hur jag ska klippa mig.. insåg bara att jag skulle behöva göra det
före grekland som tydligen har närmat sig med stormsteg. woopsidaisy...
aja.. tror det får bli något halvlångt denna gången.

*huhuhumdidum..*

Var det korta inlägg och mycket foton man skulle ha eller hur var det?

aja. spana denna
kommit på att det är en galet bra låt efter att jag såg robyn och lykke li sjunga den ihop



Kommentar:
#1: Rasmus

Fantastiskt att se Brian May i papiljotter! ;)

2009-08-20 @ 15:49:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: