Drive-in Bingo

2009-08-18
14:59:50

Bon Ivär

I och med att jag inte har skrivit något om mitt liv mer än i korta drag tänkte jag göra det nu. Dra allt det där som jag drar varje gång någon undrar vad jag ska göra i framtiden och lite till..

Just nu, faktiskt precis just nu, sitter jag på ett kontor i Uddevalla och jobbar med prenumerationer för Bohusläningen. Tar emot samtal och startar inkomna prenumerationsstarter och liknande...Detta har jag gjort heltid i ungefär åtta veckor.

Efter denna veckan åker jag (efter en tillfällig visit i Fredrikshamn i helgen) till Grekland. Där finns ett litet ställe på västkusten, mitt emot Corfu, som heter Parga.Jag och Sara ska tillbringa två heeela veckor där och planerna är att vi ska ha vår semester då. Några närmare planer har vi inte förutom att vi ska sola, bada och se oss omkring.

Innan dess ska jag hinna med att skriva klart mitt CV och personliga brev och skicka runt till olika skidanläggningar i Sverige och Norge. Detta är jag bara halvklar med men jag peppar som få och ska lägga in ett järn ikväll tänkte jag... I och med att skidsäsongen varar ungefär mellan december och april nästa år har jag lite andra planer också..

Innan december hade jag möjligtvis tänkt åka iväg någonstans ner i europa och plocka vindruvor vilket är ett av de sämsta jobben man kan ha fast intressant tror jag det är ändåå..Detta ska jag kanske göra med Elin om det nu överhuvudtaget blir av... en annan tanke på ströjobb är att åka till Köpenhamn och söka allt möjligt där eller uppta ett av mina tidigare jobb.

oj oj.. planer planer..

Nästa sommar har jag hittills inga planer på men till nästa höst tror jag att jag ska slå bo i Göteborg och börja plugga på en linje på GU som är en naturvetenskaplig utbildning med inriktning vin... detta är dock väldigt osäkert i och med att jag är lite trött på naturvetenskap för tillfället.. men oj vad jag tror jag skulle gilla detta senare i livet.

http://www.utbildning.gu.se/ViewPage.action?siteNodeId=427332&languageId=100000&contentId=-1&d=1&langCode=sv&educationLevel=&detailPageSiteNodeId=427332&programid=N1NAV

Nu har ni fått läsa lite planer om mitt liv.. sen tror jag att hälften av detta kommer ske i verkligheten... men man kan alltid planera och drömma

Puss puss <3 

PS. galet om ni läst igenom allt.. såg hur långt det blev först nu. men tack för ni lägger ner er tid isf ds.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: